Beko Europe, Eurocucina 2024 Fuarında Yeni Tasarımlarını Tanıttı
Tüm dünyada 150 milyar dolarlık bir pazarda yer alan pişirici kategorisinde, ankastre ürünlerin payı giderek artıyor. Bu dönemde mutfakta kişiselleştirilmiş trendler ön plana çıkıyor.
Arçelik ve Whirlpool EMEA’nın Avrupa Operasyonlarını Birleştiren Beko Europe, Eurocucina 2024’te Boy Gösterdi
Beko Europe, 4 markasıyla İtalya’da düzenlenen Eurocucina 2024 Fuarı’na katıldı. 16-21 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilen fuarda, şirket yeni tasarım ve sürdürülebilir ankastre ürün serilerini ziyaretçilerle buluşturdu.
Ankastre Kategorisinde Kişiselleştirme Öne Çıkıyor
Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, ankastre kategorisinde minimalist tasarımlar, akıllı mutfak teknolojileri, sürdürülebilir malzeme kullanımı ve kişiselleştirilmiş mutfakların ön plana çıktığını belirtti. Garzanlı, Beko markasıyla sürdürülebilirliği ön planda tutacaklarını vurgulayarak, Avrupa’da beyaz eşya liderliğini ankastre kategorisinde de sürdüreceklerini dile getirdi.
Garzanlı, “Kaliteli, sürdürülebilir, yenilikçi ve şık ürün alternatiflerimizle istikrarlı bir şekilde pazar payımızı artırarak Avrupa’da liderliğimizi pekiştirmeye devam edeceğiz” dedi.