Doğalgaz Krizi ve Enerji Tasarrufu Beyaz eşya sektöründe yüksek enerji maliyetleri ve doğalgaz krizi, tüketicilerin tercihlerini değiştiriyor. Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, enerji fiyatlarının artmasıyla birlikte enerji tasarrufunun ön plana çıktığını belirtiyor. Bu nedenle, gelecekte düşük ısılarda pişirme teknolojilerinin öne çıkacağını vurguluyor. Tüketici Tercihlerinde Değişim Garzanlı, Türkiye’de satışların iyi gittiğini ancak gelecek…
Beyaz eşya sektöründe yüksek enerji maliyetleri ve doğalgaz krizi, tüketicilerin tercihlerini değiştiriyor. Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Akın Garzanlı, enerji fiyatlarının artmasıyla birlikte enerji tasarrufunun ön plana çıktığını belirtiyor. Bu nedenle, gelecekte düşük ısılarda pişirme teknolojilerinin öne çıkacağını vurguluyor.
Garzanlı, Türkiye’de satışların iyi gittiğini ancak gelecek için net bir tahmin yapmanın zor olduğunu ifade ediyor. Avrupa’da ise enflasyonun etkisiyle beyaz eşya sektöründe yüzde 5’lik bir daralma yaşandığını belirtiyor.
Avrupa’daki ev alım kararlarının ertelenmesiyle, tüketicilerin daha uygun fiyatlı ve kaliteli markalara yöneldiğini söyleyen Garzanlı, Beko olarak pazar paylarının arttığını ve üst segmentte de yayılmaya başladıklarını ifade ediyor.
Arçelik olarak dünya genelinde farklı projelere imza atan Garzanlı, Güney Afrika’da güneş panelli buzdolabı ve dondurucuları piyasaya sürdüklerini belirtiyor. Ayrıca, gıda israfı ile mücadelede şef Massimo Bottura ile gerçekleştirdikleri projenin 2.4 milyon tabak yemeğin ihtiyacı olan insanlara ulaştığını aktarıyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]