Bakan Tekin, Din Öğretimi Genel Müdürü Prof. Dr. Mualla Selçuk’u ve Programı Tebrik Etti Milli Eğitim Bakanı Tekin, Mogan MTAL Uygulama Oteli’nde gerçekleştirilen Din Öğretiminde Dayanıklı Sınıflar Hareketi Kursu’nun açılışında önemli açıklamalarda bulundu. Eski Din Öğretimi Genel Müdürü Prof. Dr. Mualla Selçuk başta olmak üzere programı organize eden genel müdürlüklere ve programa katılanlara teşekkürlerini iletti….
Milli Eğitim Bakanı Tekin, Mogan MTAL Uygulama Oteli’nde gerçekleştirilen Din Öğretiminde Dayanıklı Sınıflar Hareketi Kursu’nun açılışında önemli açıklamalarda bulundu. Eski Din Öğretimi Genel Müdürü Prof. Dr. Mualla Selçuk başta olmak üzere programı organize eden genel müdürlüklere ve programa katılanlara teşekkürlerini iletti. Bakan Tekin, çalışmalara katkı sunmak isteyen herkesi birlikte hareket etmeye davet etti.
Bakan Tekin, Din Öğretiminde Dayanıklı Sınıflar Hareketi Projesi’ni akademisyen olarak büyük bir mutlulukla karşıladığını ve projeyle yapılmak isteneni önemsediğini ifade etti. Tekin, içinde bulunduğumuz çağın birçok öngörülemeyen problemle karşı karşıya olduğunu belirterek, bu tür afet durumlarının insanları etkilediğini ve değişen anlamıyla afet kavramının önemine dikkat çekti. Projede yer alan konuların öğretmenlere kazandıracağı önemin altını çizdi.
Proje kapsamında madde bağımlılığından dijital bağımlılığa kadar çeşitli sorunların ele alınması gerektiğini vurgulayan Tekin, öğretmenlerin bu konularda nasıl davranması gerektiğini önemsediğini belirtti. Eğitimcilerin çeşitli afetlerle başa çıkabileceklerine inandığını dile getirdi. Gazze’de yaşananlar gibi toplumsal sorunların da proje kapsamında ele alınması gerektiğini ifade etti.
Bakan Tekin, konuşmasının ardından programa katılan öğretmenlere sürpriz yaparak, 3 öğretmene doğum günleri dolayısıyla pasta ve hediyeler verdi. Dayanıklı Sınıflar Hareketi kursuna 80 öğretmen, 8 eğitimci ve 3 panelistin katıldığı bilgisini paylaşan Mualla Selçuk, projenin dayanıklılığı artıran ve eğitimcilere “dayanıklı ol” çağrısı yapan bir eğitim hareketi olduğunu aktardı.
Değer temelli bir din öğretimi projesi olan “Dayanıklı Sınıflar Hareketi”, büyük depremin ardından ortaya çıktı. Proje, inanç, hayat ve ben arasındaki ilişkiyi inceleyerek, öğretmenlerin ve öğrencilerin dayanıklı olmalarına ve yoluna devam etmelerine yardımcı olmayı hedefliyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]