Meta tarafından yapılan açıklamaya göre, WhatsApp’ta Kanallar ve Durum sekmesinde yeni özellikler sunulmaya başlandı. Yıllardır kişisel sohbetleri bölmeden işletme inşa etmenin yollarını arayan WhatsApp, bu sekmenin doğru yer olduğuna inanıyor. Yeni Dizin Yapısı İle Kolay Keşif İmkanı Yeni dizin yapısı sayesinde kullanıcılar, ülkelerine, popülerliğe ya da etkinliğe göre kanalları kolayca keşfedebilecek. Bu özellikler, 2023’te küresel…
Meta tarafından yapılan açıklamaya göre, WhatsApp’ta Kanallar ve Durum sekmesinde yeni özellikler sunulmaya başlandı. Yıllardır kişisel sohbetleri bölmeden işletme inşa etmenin yollarını arayan WhatsApp, bu sekmenin doğru yer olduğuna inanıyor.
Yeni dizin yapısı sayesinde kullanıcılar, ülkelerine, popülerliğe ya da etkinliğe göre kanalları kolayca keşfedebilecek. Bu özellikler, 2023’te küresel çapta başlatılan Kanallar hizmetinin üzerine inşa edilerek 150’den fazla ülkede yaygınlaştırılıyor.
Meta, kullanıcıların uygulama içindeki içeriklere daha rahat ulaşabilmesini hedefliyor. Yeni güncelleme ile birlikte şirketler, kendi Kanallarını WhatsApp içinde tanıtmak için ödeme yapabilecek. Bu da uygulama içinde geliştirilen yeni bir reklam formatını beraberinde getiriyor.
İlk aşamada Brezilya ve Hindistan’da uygulamaya konan bu ücretli tanıtım araçlarını perakende, turizm ve medya sektörlerinden firmalar kullanmaya başladı. Başarılı olması halinde bu modelin ABD ve Avrupa pazarlarına da yayılması bekleniyor.
Meta’nın WhatsApp’a ticaret ve içerik odaklı yeni özellikler entegre etmesi, uygulamanın yalnızca özel mesajlaşma uygulaması olmaktan çıkarak dijital ekosistem içinde çok yönlü bir iletişim ve keşif platformuna dönüşümünü gözler önüne seriyor. Dünya genelinde 200 milyonun üzerinde kullanıcıya hizmet veren WhatsApp Business da bu stratejinin merkezinde yer alıyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]